mkt kort inlägg

Nu sitter jag här i skolan när alla har slutat sitter jag kvar här eftersom jag har ett möte snart. :) Ikväll ska jag baka till trångsundsskolans kväll och städa mitt rum förhoppningsvis! Skolan har väl vart helt okej inget speciellt har hänt förutom att  många är sjuka och min lilla jull-bull :(<3

Imorgon är de spanska prov vilket jag fruktar och hoppas det kommer gå bra.. Det händer faktiskt inte mycket i min vardag just nu, så jag har inte så mycket att berätta XD

Förlåt för alla extremt tråkiga inlägg XD // ellen

Kommentarer
Postat av: Dr.Hemlig Beundrare

Du är så funktionell och duktig i köket, du är precis som den husmor man har önskat sig.



Frukta ej spanjorerna, ljuset kommer att ge rättvisa. Ellen min kära, du kommer att lyckas.

2009-04-28 @ 22:48:09
Postat av: Carro

Tjo faderuuttan Ellen :P Jag var i skolan imorse typ 5 sekunder och dumpade en teckning på Emil som han skulle ge till bildläraren, har han slutfört uppdraget?

2009-04-29 @ 10:24:22
Postat av: Ellen

Haha jag trodde du inte var i skolan jag ba va var carro här! XD Jag ville ju se dig :)<3



Jag tror han slutförde uppdraget älskar dig :) <3

2009-04-29 @ 13:20:47
URL: http://youmakeusblush.blogg.se/
Postat av: Carro

Älskar dig också och älskar att läsa om din tråkiga vardag <3

2009-04-30 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0