Nuläget

Hejhej.

Idag har jag vart i skolan och fått ganska mycket gjort iaf.
Efter skolan var de dags för konfrmationssamling det var intressent tycker jag. Jag tycker om våra konfirmationssamingar eftersom jag lär mig väldigt mycket samt ger de mig ett extra försprång i so:n haha  ;)
Snart är jag klar med konfirmationen, lite sorgligt sådär men men x)
Jag har jätte mycket plug som vanligt dåå men jag kan fakiskt inte plugga hemma har skit svårt att koncentrera mig..

Imorgon blir det träning efter skolan, sen ska jag till julia o josse följer med oxå vi ska tjocka med ben&jerrys (eventuellt).

(Jull-bull och jag, för ett tag sedan)

Ha en tre

Kommentarer
Postat av: Anonym

söötnosar! :)

2009-05-02 @ 11:18:35
URL: http://elsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0