Orientering

Hejhej !
 IDag hade vi orientering, jag körde då med bloondie Hanna. Hon är väldigt duktig på att läsa kartor! Iaf började allt bra tills vi kom till sankmark vi behöve gå igenom den för att komma till kontrollen. (mina skor satt lösa) Sen när vi börjar gå igenom tappar jag skon men lyckas hålla balansen och sätta på mig skon igen. Sedan tappar jag skon en gång till men jag tappar balansen och sätter i min fot som är "skolös" och jag började tänka på alla äckliga kryp som gömmer sig där usch!!! sedan skriker jag hjälp på hanna för jag når inte min sko men hon bara står och tittar och säger att jag ska öka. Men när hon ser att jag verkligen behöver hjälp så hjälpte hon mig. Där får jag lägga min äckliga blöta strumpa i min ficka.. Jag kan bara säga att jagf suger på orientering och det är hemskt! X'(

Ni får ha en bra dag //Ellen


Kommentarer
Postat av: Dr.Hemlig Beundrare

Vad gör min ros i skogen? Men frukta inte skogens onda varelser, ty jag kommer ridandes på min vita springare.

2009-04-28 @ 22:50:00
Postat av: millie

trök med orientering :/

2009-04-28 @ 23:02:36
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: Carro

Låter som det gick åt skogen asg XD

2009-04-29 @ 10:13:25
Postat av: Ellen

Haha det gick åt skogen fast hade bara ett fel :D!

2009-04-29 @ 13:21:49
URL: http://youmakeusblush.blogg.se/
Postat av: El profeto

En positiv sak är att du hittade tebakxx!

Då kan du följa dinna instinkter... Hata oritering!

2009-05-05 @ 20:01:34
URL: http://Youtube.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0