Forever young i wanna be forever young..

Hej :)
 har inte bloggat på jätte länge men har haft prao eller jag har fortfarande prao sista veckan nu. fyller år nästa vecka!! :) tiden har gått jätte snabbt nu är det bara 5 veckor kvar till sommar lovet!. ja i helgen var jag med kompisar och på lördagen red jag islandshästar haha XD det var lite kul med en annan familj de är typ som mina kusiner känt de hela livet :P. jaa vet inte riktigt vad jag ska skriva om i helgen ska jag grilla :) och vet inte riktigt vad mer. jag har köpte två nya tröjor från h&m en vit t-shirt och en randig och sen en bikini fast den köpte min mamma och jag får den när jag fyller år :P.  jaja bild på tröjorna i alla fall nu finns det inte mer att säga

hade på mig den randiga idag :)
Martina xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0