Valborg :)

Martina kom igår över valborg det var ju lite roligt :)
När hon hade kommit åt vi middag sedan drog vi till hanna och plocka upp henne sen drog vi till brasan. Det första vi gör e att se nästan alla tjejer i 8A det var ju lite trevligt efter vi köpte remmar och sånt drog vi upp till dansbanan och då kom några från 8B oxåå dåvaa :D Så vi gjorde värsta ringen och dansa vi var GRYMMA! :D Yees sen drog vi till nån annan brasa sen drog några och lalaa.. ORkar inte berätta om hela kvällen blir för mycket :) Men de som vart kvar i slutet var dåå Jag, martina, Elias och Anton.  Men om jag har glömt något viktigt att berätta får väl martina nämna det iaf..

JAg har inte sovit ett piss och jag är riktigt tröött x) Så godnatt i gueess :)


Kommentarer
Postat av: Mysko

varför är du så trött då? :)

2009-05-01 @ 18:56:00
Postat av: ELLEN

Jaa du mysko det kan man verkligenm undra hah ;)

2009-05-01 @ 19:02:07
Postat av: Anonym

ja såg er där påvalborgen i trånkan, jag såg eran ring, ni såg ut som dom största töntarna, jag såg foölk som skrattade åt er t.o.m. haah ni är ÄKTA n00bs! nollor

2009-05-03 @ 15:16:11
Postat av: ...

vi drev inte ?

2009-05-03 @ 17:23:06
Postat av: ...

vi drev inte? haha

2009-05-03 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0