Veckan

Hej :)
har inte bloggat på ett tag men jag hade ialla fall en väldigt bra helg :). slutade på onsdagen hade torsdag fredag ledigt :) ja torsdagen var jag med emil och kollade på twilight :) och torsdag gjorde jag inte något typ. fredag var i stan med min syrra och köpte en kjol från divided och sen åkte hem och sov över hos tessan. åkte båt med tessan lördagen på dan det var kul haha hit me :P. söndag ellen konfirmation :P det var kul. ja sen har jag haft världens jobbigaste veckan bara gått två dagar i skolan men de har varit jobbiga och det fortsätter hela veckan!. har dans uppvisning på vasan på lördagen och söndag så kommer vara en jobbig vecka och helg wohoo.
berättar något intressant att på veckorevyn hemsida har de skrivit om massor av second hand affärer i stockholm som jag har skrivit ner :P och ska kolla om de har något intressant letar efter något fint smycke :).

något smycke som liknar den där med kvinnan på tycker jag skulle vara snyggt! :)
Martina xo.

Kommentarer
Postat av: Nicole

skulle inte du kunna skriva ner second hand affärerna till mig? :D

skriv en kommentar i min blogg med secondhandaffärerna så skulle du vara jättesnäll!!1 :)

2009-05-29 @ 19:49:56
URL: http://nicolea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0