Weekend :)

Hej :)
har haft en nice helg :P hade jätte kul i fredags haha :P kom the girls till mig och vi hade tjejmiddag och snackade och så :) jaja ska inte berätta allt men det var kul i alla fall och fick massa fina presenter tack igen :P de var alla jätte fina och kul haha!. ja ny vecka har svenska muntl och bokrecension den här veckan och ett matte prov fast det är mer ett förhör fast det är långt om ni fattar :P. sen är vi lediga torsdag fredag igen :) skönt! om man inte räknar den här veckan är det bara 2 veckor och 3 dar kvar! sommar lov det är lite sorgligt att det redan är slut :( men skönt. Ja kanske lägger upp bilder på det jag fick :P för allt var så himla bra presenter tycker jag haha.

haha nicole och jag :P
Martina xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0